Když se na začátku 21. století otevíral český telekomunikační trh, založili v Hulíně dva nadšenci nového telekomunikačního operátora EMEA Telecom, aby i oni udělali svoji „díru“ do světa. Telekomunikační etapa trvala více než 10 let a přinesla desítky tisíc VoIP linek, pevných linek a nakonec i mobilních služeb. Protože jsme měli silnou operátorskou základnu a touhu se rozšiřovat, přidali jsme do našeho portfolia také telemarketingové služby a následně služby chráněné dílny.

Dnes sídlíme ve Zlíně a i nadále se věnujeme chráněné dílně a telemarketingu. K tomu přibyly audio a web konference, kde se můžeme pochválit titulem nejlepšího prodejce služby Cisco WebEx na českém a slovenském trhu. Na kvalitě našich služeb závisí úspěch všech našich klientů, a tak děláme všechno pro to, aby naši zákazníci rostli a byli úspěšní.

JSME TU PRO VÁS JIŽ 14 LET

2003

Založení firmy EMEA Telecom s.r.o.

2005

Započalo poskytování komplexních telefonních služeb.

2007

Změna názvu na EMEA s.r.o.

2015

Otevření Centra služeb zákazníkům v nové budově ve Zlíně

2004

Vstup na trh s DSL, poskytování náhradního plnění

2006

Vznik callcentra a klientského centra

2014

Postoupení smluv 30 000 aktivních zákazníků hlasových a datových služeb na společnost O2

KDE SÍDLÍME

Jedna z TOP 30 staveb České republiky

Nyní sídlíme ve Zlíně v původně obilním sile, postaveném v roce 1938, které bylo ve své době nejmodernějším zařízením svého druhu v Evropě a mohlo uskladnit až 500 vagonů obilí, zeleninu, ovoce a další zemědělské produkty a hospodářské stroje.

Budova prošla v roce 2014 rozsáhlou rekonstrukcí a stala se z ní dominanta západního okraje areálu Svitu (dřívějšího výrobního areálu firmy Baťa). V soutěži Stavba roku 2015 byla oceněna jako jedna z TOP 30 v České Republice. Velmi se těšíme, až nás v našich krásných prostorech navštívíte.

NÁŠ TÝM

Kdo jsme a co nás baví

MICHAL MUCSKA

VÝKONNÝ ŘEDITEL, PROKURISTA

Michal je nadšenec, který rád buduje a dotahuje věci do konce. Do společnosti EMEA nastoupil v roce 2012. Mezi jeho předcházející projekty patří například výstavba Metropolitní optické sítě ve Zlíně, budování pobočky společnosti D-Link v ČR/SR nebo rozběh obchodních aktivit v CEE regionu pro společnost Intercall. Za nejdůležitější hodnoty považuje rodinu a věrné přátelství. Miluje kolo, knihy, sushi, saunu a svoji práci.

MICHAL VÝSKALA

PRODUKTOVÝ MANAGER

Pracuje ve společnosti EMEA od roku 2011. Ve společnosti začal pracovat nejprve v pasivním callcentru, poté pracoval na pozici vedoucího telekomunikačních služeb. Nyní má na starosti rozvoj a prodej služeb divize Konference & spolupráce, která se zaměřuje na oblast audio, video a web konferencí. Michala zajímá svět IT a moderní technologie, rád čte a plave. Při práci kromě toho studuje Marketingové komunikace na UTB.

JARMILA POLEDŇÁKOVÁ

VEDOUCÍ CHRÁNĚNÉ DÍLNY

Jarmila pracovala 8 let jako účetní a následně ekonomka. V roce 2004 nastoupila do společnosti EMEA, kde za 12 let vystřídala několik pozic od vedoucí správy pohledávek, přes vedoucí centra péče o zákazníky a klientského centra. Od roku 2015 pracuje na pozici vedoucí chráněné dílny. Ve volném čase se věnuje především rodině a čte historické romány. Jejím životním krédem je „Dej a bude ti dáno, přej a bude ti přáno“.

KRISTÝNA DALAJKOVÁ

PROJEKTOVÝ SPECIALISTA

Kristýna pracuje na projektech napříč celým holdingem NWT. Během svého působení řešila business plán pro dotační program, legislativu odpadového hospodářství i přípravu veletrhů. Má ráda systematickou práci a řád. Můžete se na ni obrátit v případě zájmu o lokální distribuční soustavy nebo změnu dodavatele energií.

MARTIN HOLUB

VEDOUCÍ KLIENTSKÉHO CENTRA

Martin ve společnosti působí od roku 2012, kde mezitím prošel všemi pozicemi klientského centra od operátora až po vedoucího klientského centra. Můžete si tedy být jistí, že Vaši zákazníci jsou ve správných rukou. Bez telefonu a notebooku neudělá ani krok, což dokazuje, že jsme pro naše zákazníky neustále k dispozici.

BARBORA HOLCOVÁ

VEDOUCÍ CALLCENTRA

Bára nastoupila do společnosti v březnu 2007. Protože ráda pracuje a komunikuje s lidmi, je to ten správný člověk pro fungování call centra. Je spolehlivá, dochvilná a milá. Ve volném čase ráda cestuje, lyžuje a chodí do kina nebo do přírody. Obracejte se na ni v případě zájmu o služby aktivního callcentra.

KONTAKTUJTE NÁS