Aktivní callcentrum

Máte kvalitní produkt a chcete, aby se o něm lidé dověděli? Vyberte si cílovou skupinu Vašich potenciálních zákazníků. My Vám pomůžeme vytvořením kvalitní databáze.

Vy nejlépe znáte své produkty. My zase umíme komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu Vaše produkty přináší. Výhodou telemarketingové komunikace je možnost zvládání konkrétních námitek konkrétních zákazníků. Možná jste již investovali do různých forem oslovení zákazníků, které Vám nepřinesly zpětnou vazbu. U nás dostanete podrobné reportované výsledky.

Nejsložitější cíl aktivního telemarketingu nám není cizí. Díky pravidelnému školení prodejních taktik a dovedností Vám pomůžeme zvýšit obrat. Rádi Vám nahradíme či doplníme prodejní tým.

Chcete oslovit své portfolio klientů a zjistit jejich spokojenost? Zajímá Vás zpětná vazba na tým Vašich obchodníků? Máte zájem efektivně nabízet své produkty či služby? Zajímá Vás názor různého vzorku respondentů na kladenou otázku? Zajistíme Vám přesný výsledek a pomůžeme najít odpovědi na Vaše otázky.

Jste-li obchodní firma, víte, že nejdůležitějším článkem je obchodník. Ušetříme mu čas efektivně sjednanou schůzkou, naplánovanou přímo do jeho kalendáře s přesným časem a místem konání. Trasování provádí náš operátor efektivně s ohledem na časové a finanční náklady.

Tým pracovníků vyškolených speciálně na tyto typy hovorů Vám pomůže vrátit Vaše peníze zpět bez nutnosti dalších kroků, které vedou k vymáhání pohledávek.

Kontaktujeme za Vás potenciální klienty, u kterých zjišťujeme možnosti případné spolupráce a zasíláme prezentaci Vaší firmy či nabídku. Vždy hovoříme s kompetentní osobou a prezentaci posíláme na její ověřený mail. Cílem je získat skupinu nových potenciálních klientů včetně doplňujících informací, které Vám poslouží ke zvýšení obchodního úspěchu při jednání a podávání nabídky.

Pasivní callcentrum

Outsourcováním zákaznického servisu ušetříte starosti se zaškolením nových zaměstnanců, personální náklady a na oplátku získáte profesionály, kteří vědí, jak spolehlivě obsloužit klienty.

Naší nespornou výhodou je to, že jsme sami měli tisíce vlastních zákazníků, o které jsme po léta pečovali. Disponujeme aktivním, zákaznicky orientovaným přístupem a zachováváme diskrétnost a důvěryhodnost.

  • provozování zákaznických linek
  • aktualizace databází
  • nabídky speciálních balíčků
  • cross/up sell
  • speciální podpory – retence
  • technická podpora 1. stupně
  • dohledové centrum
  • servis 24/7
  • informační linky – věnujeme se Vašim klientům kdykoli během 24 hodin jménem Vaší společnosti, s námi získá požadované informace o produktu, službě, cenách, podmínkách. Můžete být svým klientům neustále nápomocní.
  • zelené, modré, bílé a virtuální linky
  • objednávkové linky
  • linky specializované technické podpory
  • servisní linky
  • krizové linky
  • automatický hlasový systém (IVR)

NAŠI VYBRANÍ ZÁKAZNÍCI

OBRAŤTE SE NA NÁS

Milujeme výzvy. Pojďme zjistit, jak vyřešíme tu vaši.

KONTAKT