Kontaktní callcentrum

Outsourcování zákaznického servisu vám ušetří personální náklady i starosti se vzděláváním nových zaměstnanců. Našich více než 50 specialistů a rodilých mluvčích se bude o vaše zákazníky starat ve dne v noci. Vždy s maximální péčí a porozuměním. Za rok zvládneme obsloužit více než 500 tisíc konverzací. I při vysokém tempu ale nezapomínáme na lidskost. Příčí se nám strojené telefonáty a automatické odpovědi v robotím duchu – naše služby proto zakládáme na empatii a naprosté diskrétnosti. Specializujeme se na telefonní linky, e-mail, chat, sociální sítě, dvoucestné SMS nebo automatický IVR systém.

  • provozování zákaznických linek
  • aktualizace databází
  • nabídky speciálních balíčků
  • cross/up sell
  • speciální podpory – retence
  • technická podpora 1. stupně
  • dohledové centrum
  • servis 24/7

O vaše klienty se budeme jménem vaší společnosti starat 24 hodin denně, splníme jejich přání, zodpovíme dotazy a poskytneme jim veškeré informace o vašich produktech, službách, cenách i podmínkách spolupráce

NAŠI VYBRANÍ ZÁKAZNÍCI

Poptávat služby

Aktivní callcentrum

Máte kvalitní produkt a chcete, aby se o něm lidé dověděli? Vyberte si cílovou skupinu Vašich potenciálních zákazníků. My Vám pomůžeme vytvořením kvalitní databáze.

Vy nejlépe znáte své produkty. My zase umíme komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu Vaše produkty přináší. Výhodou telemarketingové komunikace je možnost zvládání konkrétních námitek konkrétních zákazníků. Možná jste již investovali do různých forem oslovení zákazníků, které Vám nepřinesly zpětnou vazbu. U nás dostanete podrobné reportované výsledky.

Nejsložitější cíl aktivního telemarketingu nám není cizí. Díky pravidelnému školení prodejních taktik a dovedností Vám pomůžeme zvýšit obrat. Rádi Vám nahradíme či doplníme prodejní tým.

Chcete oslovit své portfolio klientů a zjistit jejich spokojenost? Zajímá Vás zpětná vazba na tým Vašich obchodníků? Máte zájem efektivně nabízet své produkty či služby? Zajímá Vás názor různého vzorku respondentů na kladenou otázku? Zajistíme Vám přesný výsledek a pomůžeme najít odpovědi na Vaše otázky.

Jste-li obchodní firma, víte, že nejdůležitějším článkem je obchodník. Ušetříme mu čas efektivně sjednanou schůzkou, naplánovanou přímo do jeho kalendáře s přesným časem a místem konání. Trasování provádí náš operátor efektivně s ohledem na časové a finanční náklady.

Tým pracovníků vyškolených speciálně na tyto typy hovorů Vám pomůže vrátit Vaše peníze zpět bez nutnosti dalších kroků, které vedou k vymáhání pohledávek.

Kontaktujeme za Vás potenciální klienty, u kterých zjišťujeme možnosti případné spolupráce a zasíláme prezentaci Vaší firmy či nabídku. Vždy hovoříme s kompetentní osobou a prezentaci posíláme na její ověřený mail. Cílem je získat skupinu nových potenciálních klientů včetně doplňujících informací, které Vám poslouží ke zvýšení obchodního úspěchu při jednání a podávání nabídky.

NAŠI VYBRANÍ ZÁKAZNÍCI

OBRAŤTE SE NA NÁS

Milujeme výzvy. Pojďme zjistit, jak vyřešíme tu vaši.

Napište nám

MARTIN HOLUB

VEDOUCÍ KONTAKTNÍHO CALL CENTRA

Martin ve společnosti působí od roku 2012, kde mezitím prošel všemi pozicemi klientského centra od operátora až po vedoucího klientského centra. Můžete si tedy být jistí, že Vaši zákazníci jsou ve správných rukou. Bez telefonu a notebooku neudělá ani krok, což dokazuje, že jsme pro naše zákazníky neustále k dispozici.

BARBORA HOLCOVÁ

VEDOUCÍ CALLCENTRA

Bára nastoupila do společnosti v březnu 2007. Protože ráda pracuje a komunikuje s lidmi, je to ten správný člověk pro fungování call centra. Je spolehlivá, dochvilná a milá. Ve volném čase ráda cestuje, lyžuje a chodí do kina nebo do přírody. Obracejte se na ni v případě zájmu o služby aktivního callcentra.