JSME TU PRO VÁS JIŽ OD ROKU 2003
Když se na začátku 21. století otevíral český telekomunikační trh, založili v Hulíně dva nadšenci nového telekomunikačního operátora EMEA Telecom, aby i oni udělali svoji „díru“ do světa. Telekomunikační etapa trvala více než 10 let a přinesla desítky tisíc VoIP linek, pevných linek a nakonec i mobilních služeb. Protože jsme měli silnou operátorskou základnu a touhu se rozšiřovat, přidali jsme do našeho portfolia také telemarketingové služby a následně služby chráněné dílny.
Dnes sídlíme ve Zlíně a i nadále se věnujeme chráněné dílně a telemarketingu. K tomu přibyly audio a web konference, kde se můžeme pochválit titulem nejlepšího prodejce služby Cisco WebEx na českém a slovenském trhu. Na kvalitě našich služeb závisí úspěch všech našich klientů, a tak děláme všechno pro to, aby naši zákazníci rostli a byli úspěšní.



HISTORIE
2003
Založení firmy EMEA Telecom s.r.o.
2004
Vstup na trh s DSL, poskytování náhradního plnění
2005
Započalo poskytování komplexních telefonních služeb.
2006
Vznik callcentra a klientského centra
2007
Změna názvu na EMEA s.r.o.
2014
Postoupení smluv 30 000 aktivních zákazníků hlasových a datových služeb na společnost O2.
2015
Otevření Centra služeb zákazníkům v nové budově ve Zlíně
2016
Otevření pobočky v Hranicích na Moravě (klientské centrum).
2018
Slavíme s Vámi 15 let
KDE SÍDLÍME
Jedna z TOP 30 staveb České republiky
Nyní sídlíme ve Zlíně v původně obilním sile, postaveném v roce 1938, které bylo ve své době nejmodernějším zařízením svého druhu v Evropě a mohlo uskladnit až 500 vagonů obilí, zeleninu, ovoce a další zemědělské produkty a hospodářské stroje.
Budova prošla v roce 2014 rozsáhlou rekonstrukcí a stala se z ní dominanta západního okraje areálu Svitu (dřívějšího výrobního areálu firmy Baťa). V soutěži Stavba roku 2015 byla oceněna jako jedna z TOP 30 v České Republice. Velmi se těšíme, až nás v našich krásných prostorech navštívíte.
NÁŠ TÝM
Kdo jsme a co nás baví

Martin Holub
výkonný ředitel
Martin ve společnosti působí od roku 2012, kde mezitím prošel všemi pozicemi klientského centra od operátora až po vedoucího klientského centra a počínaje rokem 2021 zastává pozici výkonného ředitele. Můžete si tedy být jistí, že Vaši zákazníci jsou ve správných rukou. Bez telefonu a notebooku neudělá ani krok, což dokazuje, že jsme pro naše zákazníky neustále k dispozici.

JARMILA POLEDŇÁKOVÁ
VEDOUCÍ CHRÁNĚNÉ DÍLNY
Jarmila pracovala 8 let jako účetní a následně ekonomka. V roce 2004 nastoupila do společnosti EMEA, kde za předcházející léta vystřídala několik pozic od vedoucí správy pohledávek, přes vedoucí centra péče o zákazníky a klientského centra. Od roku 2015 pracuje na pozici vedoucí chráněné dílny. Ve volném čase se věnuje především rodině a čte historické romány. Jejím životním krédem je „Dej a bude ti dáno, přej a bude ti přáno“.

BARBORA HOLCOVÁ
VEDOUCÍ CALLCENTRA
Bára nastoupila do společnosti v březnu 2007. Protože ráda pracuje a komunikuje s lidmi, je to ten správný člověk pro fungování call centra. Je spolehlivá, dochvilná a milá. Ve volném čase ráda cestuje, lyžuje a chodí do kina nebo do přírody. Obracejte se na ni v případě zájmu o služby aktivního callcentra.