KARIÉRA

Staňte se součástí úspěšné firmy a nastartujte svou kariéru.
EMEA podniká v oblasti služeb, a proto jsou schopnosti a dovednosti zaměstnanců klíčové pro růst našich klientů. Věříme, že jsme společnost, kde mohou lidé nastartovat kariéru, ale také najít svoje stabilní místo. Nabízíme atraktivní pracovní prostředí, transparentní motivační plán a stabilní manažerský team.

AKTUÁLNÍ POZICE

PRACOVNÍK KONTAKTNÍHO CENTRA

ZLÍN • VHODNÉ TAKÉ PRO STUDENTY, ABSOLVENTY A OZP

Místo pracoviště:
Třída Tomáše Bati 269, 760 01 Zlín

Přístupnost pracoviště:
Bezbariérový přístup, výtah, bezprašné a klimatizované kancelářské prostředí nově zrekonstruované budovy

Pracovní úvazek:
HPP, DPP a DPČ, nástup možný ihned

Dvou směnný provoz:
Ranní (08:00-16:30), odpolední (11:30-20:00), jednou měsíčně víkend (08:00-20:00)

Požadované vzdělání:
Úplné střední vzdělání s maturitou

Požadované jazyky:
Český jazyk slovem i písmem, výborná znalost gramatiky, ostatní jazyky vítanou výhodou

Požadované dovednosti:
Práce na PC (MS office, internet běžná uživatelská znalost), zkušenosti se službami GSM vítanou výhodou

Zaměstnanecké benefity:
Dlouhodobá jistota zaměstnání s možností karierního růstu, zaškolení zdarma, možnost prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou, příspěvky v interním stravovacím zařízení, zaměstnanecké nákupy

Náplň práce:
Komunikace se zákazníky v rámci projektů klientského centra. Z největší části je pracovní náplň tvořena telefonickou a emailovou komunikací. Dalšími komunikačními kanály, které pracovník klientského centra obsluhuje, je chat a sociální sítě (facebook). V neposlední řadě se jedná o poštovní korespondenci.

Svůj životopis společně s motivačním dopisem zasílejte na  martin.holub@emea.cz

PRACOVNÍK CALL CENTRA

ZLÍN • VHODNÉ TAKÉ PRO OZP A OZZ

Místo pracoviště:
Třída Tomáše Bati 269, 760 01 Zlín

Přístupnost pracoviště:
Bezbariérový přístup, výtah, bezprašné a klimatizované kancelářské prostředí nově zrekonstruované budovy

Pracovní úvazek:
Hlavní pracovní poměr – možnost plného i zkráceného úvazku, nástup možný ihned

Jedno směnný provoz:
08:00-17:00

Požadované vzdělání:
středoškolské

Požadované jazyky:
Český jazyk slovem i písmem, výborná znalost gramatiky, ostatní jazyky vítanou výhodou

Požadované dovednosti:
Práce na PC (MS office, internet běžná uživatelská znalost)

Zaměstnanecké benefity:
Dlouhodobá jistota zaměstnání s možností karierního růstu, zaškolení zdarma, možnost prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou, příspěvky v interním stravovacím zařízení.

Náplň práce:
Komunikace se zákazníky v rámci projektů klientského centra. Jedná se o péči o stávající klienty, nejedná se o studené volání.

Svůj životopis společně s motivačním dopisem zasílejte na  adela.loskotova@emea.cz

AKTUÁLNĚ Z FACEBOOKU

NAPIŠTE NÁM ZPRÁVU

Zaujala vás nabídka práce u nás? Napište nám přímo na e-maily uvedené u pracovních pozic nebo vyplňte formulář vedle.

Máte dotaz? Volejte 221 228 111


linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram