Aktivní call centrum

Máte kvalitní produkt a chcete, aby se o něm lidé dověděli? Vyberte si cílovou skupinu vašich potenciálních zákazníků. My vám pomůžeme vytvořením kvalitní databáze.

Vy nejlépe znáte své produkty. My zase umíme komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu vaše produkty přináší. Výhodou telemarketingové komunikace je možnost zvládání konkrétních námitek konkrétních zákazníků. Možná jste již investovali do různých forem oslovení zákazníků, které Vám nepřinesly zpětnou vazbu. U nás dostanete podrobné reportované výsledky.

 

=

Prodej po telefonu

Nejsložitější cíl aktivního telemarketingu nám není cizí. Díky pravidelnému školení prodejních taktik a dovedností Vám pomůžeme zvýšit obrat. Rádi Vám nahradíme či doplníme prodejní tým.

=

Průzkum

Chcete oslovit své portfolio klientů a zjistit jejich spokojenost? Zajímá Vás zpětná vazba na tým Vašich obchodníků? Máte zájem efektivně nabízet své produkty či služby? Zajímá Vás názor různého vzorku respondentů na kladenou otázku? Zajistíme Vám přesný výsledek a pomůžeme najít odpovědi na Vaše otázky.

=

Sjednávání schůzek

Jste-li obchodní firma, víte, že nejdůležitějším článkem je obchodník. Ušetříme mu čas efektivně sjednanou schůzkou, naplánovanou přímo do jeho kalendáře s přesným časem a místem konání. Trasování provádí náš operátor efektivně s ohledem na časové a finanční náklady.

=

Obchodní příležitosti

Kontaktujeme za Vás potenciální klienty, u kterých zjišťujeme možnosti případné spolupráce a zasíláme prezentaci Vaší firmy či nabídku. Vždy hovoříme s kompetentní osobou a prezentaci posíláme na její ověřený mail. Cílem je získat skupinu nových potenciálních klientů včetně doplňujících informací, které Vám poslouží ke zvýšení obchodního úspěchu při jednání a podávání nabídky.

 

=

POPRODEJNÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Komunikace je základ. Nejen v mezilidských vztazích, ale i ve vztahu s Vašimi zákazníky. Budete-li pečovat o stávající zákazníky (a pravidelně jim představovat novinky), budou se k Vám rádi vracet.

=

Minimalistické projekty

Malé projekty (třeba jen o 100 kontaktech) pro nás nejsou žádný problém!

Naši vybraní zákazníci

Obraťte se na nás

Milujeme výzvy. Pojďme zjistit, jak vyřešíme tu vaši.


BARBORA HOLCOVÁ

BARBORA HOLCOVÁ

VEDOUCÍ CALLCENTRA

Bára nastoupila do společnosti v březnu 2007. Protože ráda pracuje a komunikuje s lidmi, je to ten správný člověk pro fungování call centra. Je spolehlivá, dochvilná a milá. Ve volném čase ráda cestuje, lyžuje a chodí do kina nebo do přírody. Obracejte se na ni v případě zájmu o služby aktivního callcentra.

Telefon: +420 725 514 194

E-mail: barbora.holcova@emea.cz