AKTIVNÍ CALL CENTRUM

Máte kvalitní produkt a chcete, aby se o něm lidé dověděli? Vyberte si cílovou skupinu vašich potenciálních zákazníků. My vám pomůžeme vytvořením kvalitní databáze.

Vy nejlépe znáte své produkty. My zase umíme komunikovat se zákazníkem tak, aby porozuměl výhodám, které mu vaše produkty přináší. Výhodou telemarketingové komunikace je možnost zvládání konkrétních námitek konkrétních zákazníků. Možná jste již investovali do různých forem oslovení zákazníků, které Vám nepřinesly zpětnou vazbu. U nás dostanete podrobné reportované výsledky.

PRODEJ PO TELEFONU

Do prodeje po telefonu se pouští statisíce obchodníků denně. Odlište se. U nás na polorobotickou komunikaci nehrajeme, stejně jako na komunikační balast. Jednáme jasně, stručně, pohotově a empaticky, tak aby byly výhody produktu zřejmé na první dobrou. Díky pravidelným školením a pohotovosti našeho týmu vám pomůžeme zvýšit obrat.

PRŮZKUM

„Kdo se moc ptá, moc se dozví,“ pro konkurenceschopné produkty a služby rozhodně neplatí!

Pomůžeme vám vypilovat zákaznický servis, vyhodnotit práci vašich obchodníků, odhalit potenciál nového produktu a zodpovědět všechny zásadní otázky vašeho businessu. Kontaktujeme vhodné respondenty a zajistíme informace, které vás posunou dál.

SJEDNÁVÁNÍ SCHŮZEK

Čas jsou peníze – a v případě obchodníků to platí dvojnásob! Už žádné prodlevy a zdlouhavá administrativa. Pomůžeme vám s efektivním sjednáváním schůzek přímo do kalendáře s přesným časem a místem konání. Trasování provádí náš operátor s ohledem na časové a finanční náklady.

OBCHODNÍ PŘÍLEŽITOSTI

Kontaktujeme za vás potenciální klienty, seznámíme je s vaší nabídkou a zjistíme příležitosti pro budoucí spolupráci. Samozřejmostí jsou ověřené e-maily kompetentních osob. Cílem je získat nové klienty včetně doplňujících informací, které vám poslouží ke zvýšení obchodního úspěchu při jednání a podávání nabídky.

POPRODEJNÍ PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Komunikace je základ. Nejen v mezilidských vztazích, ale i ve vztahu s vašimi zákazníky. Budete-li pečovat o stávající zákazníky (a pravidelně jim představovat novinky), budou se k vám rádi vracet.

MINIMALISTICKÉ PROJEKTY

Malé projekty (třeba jen o 100 kontaktech) pro nás nejsou žádný problém!

NAŠI VYBRANÍ ZÁKAZNÍCI

Zákazníkům českého telekomunikačního operátora poskytujeme důležité informace o stávajících službách, novinkách a produktech.
Pro prvního virtuálního mobilního operátora na českém trhu zajišťujeme poprodejní péči o zákazníky. Pravidelně představujeme novinky, jejich využití a výhody.
Pečujeme o stávající zákazníky mezinárodního koncernu zaměřeného na úklidové spotřebiče. Zjišťujeme jejich potřeby, představujeme akční balíčky a doplňujeme spotřební materiál.

Obraťte se na nás

Milujeme výzvy. Pojďme zjistit, jak vyřešíme tu vaši.


BARBORA HOLCOVÁ

VEDOUCÍ CALLCENTRA

Bára nastoupila do společnosti v březnu 2007. Protože ráda pracuje a komunikuje s lidmi, je to ten správný člověk pro fungování call centra. Je spolehlivá, dochvilná a milá. Ve volném čase ráda cestuje, lyžuje a chodí do kina nebo do přírody. Obracejte se na ni v případě zájmu o služby aktivního callcentra.

Telefon: +420 725 514 194
E-mail: barbora.holcova@emea.cz

checkmark-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram