KONTAKTNÍ CALL CENTRUM

Outsourcování zákaznického servisu vám ušetří personální náklady i starosti se vzděláváním nových zaměstnanců.

Našich více než 50 specialistů a rodilých mluvčích se bude o vaše zákazníky starat ve dne v noci. Vždy s maximální péčí a porozuměním. Za rok zvládneme obsloužit více než 500 tisíc konverzací. I při vysokém tempu ale nezapomínáme na lidskost. Příčí se nám strojené telefonáty a automatické odpovědi v robotím duchu – naše služby proto zakládáme na empatii a naprosté diskrétnosti. Specializujeme se na telefonní linky, e-mail, chat, sociální sítě, dvoucestné SMS nebo automatický IVR systém.

NONSTOP PROVOZ
Jsme k dispozici každý den, každou hodinu i každou minutu. Z našich operátorů se stanou produktoví experti, kteří rádi pomůžou a poradí – třeba i o půlnoci
NÁHRADNÍ PLNĚNÍ
Díky propojení společnosti EMEA s chráněnou dílnou můžete na služby našeho klientského centra využít také možnosti náhradního plnění
INFORMAČNÍ A HELP LINKY
O vaše klienty se budeme jménem vaší společnosti starat 24 hodin denně, splníme jejich přání, zodpovíme dotazy a poskytneme jim veškeré informace o vašich produktech, službách, cenách i podmínkách spolupráce
ZÁKAZNICKÁ PÉČE
> provozování zákaznických linek
> aktualizace databází
> nabídky speciálních balíčků
> cross/up sell
> speciální podpory – retence
> technická podpora 1. stupně
> dohledové centrum
> servis 24/7
MEZINÁRODNÍ CALL CENTRUM
Chcete pro své tuzemské i zahraniční zákazníky co nejkvalitnější servis? Expandovat do zahraničí a zároveň si udržet kvalitu zákaznické péče? Pomůžeme vám!

Perfektně ovládáme nejen mateřštinu, ale díky profesionálním rodilým mluvčím také angličtinu, rumunštinu, polštinu, ruštinu, vietnamštinu a bulharštinu. Vaši zákazníci tak dostanou péči, jakou si zaslouží, a díky znalostem, pohotovosti a empatii našich proškolených pracovníků ani nepoznají, že se nejedná o služby vašeho in-house týmu.

Výstupy a zpětnou vazbu vám samozřejmě dodáme v češtině, nemusíte se tak bát, že by došlo ke ztrátě informací překladem.

NAŠI VYBRANÍ ZÁKAZNÍCI

Pro jednoho z největších virtuálních mobilních operátorů v ČR obsluhujeme zákaznickou linku, e-mail, chat a zajišťujeme také kompletní distribuci SIM karet.
Přijímáme objednávky, reklamace a dotazy ke zboží i celému fungování internetového obchodu, který je často kombinován s katalogovým prodejem. Mluvíme česky, slovensky, polsky a rumunsky.
Pro významného hráče na trhu s EET pokladnami se staráme o technickou podporu operačního systému Android i celé aplikace. Abychom zajistili bezproblémový chod všech podniků, jsme zákazníkům k dispozici NONSTOP.

Obraťte se na nás

Milujeme výzvy. Pojďme zjistit, jak vyřešíme tu vaši.
MARTIN HOLUB
VÝKONNÝ ŘEDITEL
Martin ve společnosti působí od roku 2012, kde mezitím prošel všemi pozicemi klientského centra od operátora až po vedoucího klientského centra a počínaje rokem 2021 zastává pozici výkonného ředitele. Můžete si tedy být jistí, že Vaši zákazníci jsou ve správných rukou. Bez telefonu a notebooku neudělá ani krok, což dokazuje, že jsme pro naše zákazníky neustále k dispozici.

Telefon: +420 724 843 786
E-mail: martin.holub@emea.cz

ADRESA
IČ: 26898101
DIČ: CZ26898101
Spisová značka C 43879 vedená u Krajského soudu v Brně
Zobrazit v mapách
KONTAKTNÍ ÚDAJE
info@emea.cz
+420 221 228 111
Datová schránka: 7km322i
Veškeré kontakty
(c) 2024 EMEA s.r.o.